Danas sveprisutan, internetski je marketing postao jedan od najvažnijih načina oglašavanja.Internetski marketing je podkategorija digitalnog marketinga, a uključuje kanale koji koriste Internet kako bi promovirali proizvode i usluge.
Internetski se marketing provodi putem emaila, web stranica, različitih društvenih mreža, foruma, bannera, te blogova i vlogova, a pruža zaista mnogo prednosti u odnosu na klasične oblike oglašavanja Budući da je jedna od glavnih odrednica samog Interneta komunikacija, i internetski marketing omogućava bržu i jednostavniju komunikaciju između poduzeća i korisnika, bilo da je riječ o postojećim ili budućim korisnicima. Aspekt komunikacije je posebno važan budući da omogućava jednostavan feedback pomoću kojega pružatelji usluga mogu unaprijediti svoje poslovanje, brže donositi odluke i tako poboljšavati svoj ugled.
Internetski marketing omogućava Vam osjetno niže troškove oglašavanja u odnosu na tradicionalne medije kao što su TV, radio ili novine, a doseg je puno veći - kao i sam Internet, i Vaš je doseg doslovce globalan. Osim toga, oglašavanje traje 24 sata dnevno, 7 dana tjedno - ono traje neprestano, odnosno onoliko dugo koliko Vi to želite. Imajte na umu da prosječni korisnik na Internetu provodi preko pet sati dnevno, što je osjetno više vremena nego što ga provode gledajući TV ili čitajući novine.
Također, korištenjem internetskih prostora predstavljate svoju tvrku na način na koji Vi to želite, te sprječavate širenje neistinitih informacija od strane neprovjerenih izvora. Drugim riječima, slika Vašeg poduzeća u Vašim je rukama i pod Vašom kontrolom.
Još jedna pogodnost je praćenje efektivnosti marketinške kampanje u stvarnom vremenu, što znači da trenutno možete promijeniti putanju svoje kampanje gdje se još jednom vraćamo na jednostavnu komunikaciju s potrošačima. Naime, praćenjem njihovih aktivnosti najbolje ćete procijeniti učinkovitost pojedinih marketinških kampanji, a njihov će Vam feedback pomoći u daljnjem razvoju kampanje. Učinkovitost pojedine kampanje vrlo je lako provjeriti budući da pomoću jednostavnih i lako dostupnih alata uvijek možete provjeriti broj klikova na oglas, broj posjetitelja Vaših stranica, njihovo zadržavanje na istima te troškove ako je riječ o online trgovini.
S razvojem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i mnogi drugi, internetski je marketing postao još jednostavniji i troškovno prihvatljiviji. Odabirom prikladne društvene mreže za potrebe Vašeg poduzeća, odnosno kampanje, možete privući pozamašan broj novih klijenata, te poboljšati svoj ugled i olakšati komunikaciju. Vaša je dostupnost od iznimne važnosti budući da tako gradite povjerenje između svojeg poduzeća i klijenata.
Internet je danas doista neophodan u bilo kojem marketinškom procesu, stoga svoje poduzeće svakako aktivirajte na Internetu. Komunicirajte s klijentima, povežite se sa svojim suradnicima i preuzmite kontrolu nad informacijama o vlastitom poslovanju.