PixelB2B

Je li newsletter još uvijek relevantan?

Jedan od najstarijih načina oglašavanja, uspostavljen još u 17. stoljeću u Njemačkoj, newsletter je pomalo pao u zaborav rastom društvenih mreža koje imaju veći doseg i olakšane sisteme komunikacije. No daleko od toga da newsletter i dalje nema svoje mjesto u internetskom marketingu, te će sigurno opstati još dugo, posebno u oblik emaila.

Newsletter je, ukratko, email ili tiskani letak koji poduzeća šalju osobama koje su pristale na primanje novosti od pošiljatelja. Slanje newslettera na koji primatelj nije pristao smatra se nepoželjnom praksom, te je valja izbjegavati.

Kao ekološki prihvatljiviji, jednostavniji i financijski povoljniji oblik, email newsletter i dalje se često koristi u marketinške svrhe, a obično sadrži novosti vezano uz ponudu i poslovne uspjehe poduzeća, zanimljive činjenice ili pak različite pogodnosti. Uključivanje posebnih pogodnosti za čitatelje newslettera odličan su način da im pokažete kako cijenite njihovo vrijeme i povjerenje.

 

Kvalitetan newsletter mora sadržavati sljedeće elemente:

1. Treba imati kvalitetan, dobro skrojen sadržaj vezan uz Vaše poslovanje i interese Vaših klijenata.

2. Treba biti kratak i koristiti jednostavan rječnik kako bi bio što jasniji.

3. Treba biti grafički dopadljiv, ali ne napadan.

 

Newsletter treba slati u unaprijed isplaniranim intervalima. Šaljete li ih prečesto, od strane korisnika će biti percipirani kao spam, te ćete uočiti trend otkazivanja pretplata na newsletter. Šaljete li ih prerijetko, Vaši će klijenti na Vas zaboraviti, te će im Vaše vijesti i pogodnosti biti manje zanimljive. Pomno pratite reakcije svoje publike, te u skladu s time procijenite koliko često biste trebali slati newsletter. Brz i jednostavan način da dobijete direktan odgovor od njih svakako je kratka anketa, koju možete postaviti na svoju web stranicu, društvene mreže ili čak u sam newsletter. Cijenit će Vaš interes i otvoreno uvažavanje njihovog mišljenja.

Iako se u doba društvenih mreža newsletter doima pomalo staromodnim, on je i dalje je vrlo relevantan i mnogima drag način informiranja o novostima. Čitateljima štedi vrijeme jer umjesto pregledavanja Vaših internetskih stranica ili društvenih mreža, dobivaju sve relevantne informacije na jednom mjestu. Takva prednost nipošto nije zanemariva, stoga se svakako pobrinite da Vaši postojeći i budući klijenti budu u korak s Vašim razvojem.