Kratko i jasno - logo predstavlja identitet poduzeća. On mora biti pamtljiv, relevantan za djelatnost kojom se bavite i jednostavan. Ukratko, treba Vas istaknuti u odnosu na konkurenciju.
Logo je prvo što potrošači primijete, no danas je raspon pozornosti kraći nego ikada prije što znači da imate tek par sekundi kako biste ostavili dojam na potencijalne klijente. Zato trebate logo koji će to obaviti za Vas.
Cilj je, dakle, predstaviti Vaše poduzeće na jednostavan, uočljiv i lako pamtljiv način, time osiguravajući prepoznatljivost.
Osmisliti logo nije lak ni kratak posao, ali svakako je vrijedan uloženog vremena i truda. Kada pomislite na najveća i najutjecajnija poduzeća današnjice, nesumnjivo pomislite i na njihov logo. On je dio njihovog brenda i identiteta, jedan od razloga njihove prepoznatljivosti i uspješnosti. Podsvjesno, potrošači tvrtke s kvalitetim logom doživljavaju kao uspješnije i profesionalnije od onih koje ga nemaju ili nije efektivan.
Dobar logo privlači pozornost, te kod potrošača odmah stvara ideju i mišljenje o Vašem poduzeću. Prvenstveno stvara očekivanja, stoga je veoma važno da je logo osmišljen na način da predstavlja djelatnost kojom se bavite. Ako nečiji logo sadrži par utega, jasno je kako je u pitanju teretana, zar ne?
Pri osmišljavanju lica svojeg poduzeća svakako obratite pozornost na detalje. Detalj poput dominantne boje mnogo govori o djelatnosti, te će tako tvrtka koja se bavi ekologijom biti sklonija iskoristiti zelenu boju.
Važno je i ne robovati trendovima. Premda uz svako vremensko razdoblje dolazi i određeni stil grafičkog dizajna, to ne znači da svoj logo trebate mijenjati svake godine - naprotiv. Njegov svevremenski dizajn osigurava njegovu održivost, što potom osigurava prepoznatljivost. Promjena loga jedna je od najznačajnijih promjena za bilo koje poduzeće, stoga se ona čini oprezno i bez značajnih odstupanja.